طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی
پروسه و مراحل ساخت تابلو تبلیغاتی
معمولا به این ترتیب انجام میشود که؛در ابتدا محل نصب تابلو تبلیغاتی مورد بررسی
قرار میگیرد، تا نیازهای شغلی کارفرما برای طراحی
سه بعدی تحلیل شود. پس از انتخاب تابلو تبلیغاتی (تابلو لایت باکس تابلوی چلنیوم
یا چنلیوم تابلوی ترمو وود تابلوی فلکسی و ...... ) وارد فاز طراحی سه
بعدی میشویم. طراحی سه بعدی این امکان را بوجود می آورو تا بتوانیم پیش از
ساخت، شکل نهایی مدل شبیه سازی شده ی تابلو
تبلیغاتی را مشاهده نماییم. پس از طراحی سه بعدی مرحله ساخت تابلو تبلیغاتی آغاز میگردد.
در این مرحله تکنسین ها با استفاده از مرغوب ترین متریال و مواد اولییه، دقیقن
همان طرح سه بعدی را پیاده سازی و ساخت مینمایند.
آخرین مرحله از کار تابلو تبلیغاتی،
نصب تابلو ی تبلیغاتی در محل اجرا میباشد. باید توجه داشت که نصب تابلو تبلیغاتی
باید با محافظت کامل از بنا و بدون ایجاد خسارت
به سازه انجام شود.
نقش طراحی سه بعدی در ساخت تابلو تبلیغاتی
چیست؟
بواسطه ی پیشرفت ابزارهای دیحیتال
و وارد شدن نرم افزار های مخصوص طراحی سه
بعدی درصنعت تابلوسازی و تابلو تبلیغاتی.
قبل از ساخت تابلو میتوانیم با داشتن طرح سه بعدی تابلو تبلیغاتی درکی واقعی
از حالت نهایی تابلو تبلیغاتی بدست آوریم. در این مرحله میتوانیم ، هر نوع تغیرات
دلخواه را در طرح سه بعدی تابلو تبلیغاتی ایجاد کنیم.
تا درنهایت طرح سه بعدی مطلوب در جهت
ساخت بهترین تابلو تبلیعاتی فراهم شود.
تابلو نامور افتخار دارد؛ از صفر تا صد ساخت تابلو تیلیغاتی را تحت
نظارت متخصین کارازموده پیگیری میکند.
Comments
Post a Comment