Skip to main content

طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی.

طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی

پروسه و مراحل ساخت تابلو تبلیغاتی معمولا به این ترتیب انجام میشود که؛در ابتدا محل نصب تابلو تبلیغاتی مورد بررسی قرار میگیرد، تا نیازهای شغلی کارفرما برای طراحی  سه بعدی تحلیل شود. پس از انتخاب تابلو تبلیغاتی (تابلو لایت باکس  تابلوی چلنیوم  یا چنلیوم   تابلوی ترمو وود   تابلوی فلکسی و ...... ) وارد فاز طراحی سه بعدی میشویم. طراحی سه بعدی این امکان را بوجود می آورو تا بتوانیم پیش از ساخت،  شکل نهایی مدل شبیه سازی شده ی تابلو تبلیغاتی را مشاهده نماییم. پس از طراحی سه بعدی مرحله ساخت تابلو تبلیغاتی آغاز میگردد. در این مرحله تکنسین ها با استفاده از مرغوب ترین متریال و مواد اولییه، دقیقن همان طرح سه بعدی را پیاده سازی و ساخت مینمایند.
آخرین مرحله از کار تابلو تبلیغاتی، نصب تابلو ی تبلیغاتی در محل اجرا میباشد. باید توجه داشت که نصب تابلو تبلیغاتی باید با محافظت کامل از بنا و بدون ایجاد خسارت  به سازه انجام شود.
نقش طراحی سه بعدی در ساخت تابلو تبلیغاتی چیست؟
بواسطه ی پیشرفت ابزارهای دیحیتال و  وارد شدن نرم افزار های مخصوص طراحی سه بعدی درصنعت تابلوسازی و تابلو تبلیغاتی.  قبل از ساخت تابلو میتوانیم با داشتن طرح سه بعدی تابلو تبلیغاتی درکی واقعی از حالت نهایی تابلو تبلیغاتی بدست آوریم. در این مرحله میتوانیم ، هر نوع تغیرات دلخواه را در طرح سه بعدی تابلو تبلیغاتی ایجاد کنیم.
تا درنهایت طرح سه بعدی مطلوب در جهت ساخت بهترین تابلو تبلیعاتی فراهم شود.
تابلو نامور افتخار دارد؛ از صفر تا صد ساخت تابلو تیلیغاتی را تحت نظارت متخصین کارازموده پیگیری میکند.


Comments

Popular posts from this blog

نحوه ی محاسبه ی قیمت تابلو مغازه

نحوه ی محاسبه ی قیمت تابلو مغازه  ایستادگی در دریایی از شرکت های مشابه برای هر شغلی یک چالش بزرگ است. با این وجود، تابلو مغازه می تواند تمایز اساسی بین تجارت شما و دیگر رقبایتان ایجاد کند. یک تابلو مغازه خلاق و منحصر به فرد می تواند از راه دور مشتری را به خود جلب کند و آن ها را به سمت فروشگاه شما بکشاند . تابلو مغازه حتی می تواند چیزی بیش از یک راه حل جذاب و منحصر به فرد از راه دور باشدزیرا یک مؤلفه اساسی استراتژی بازاریابی برند شما است. در حقیقت، هر دو مشاغل کوچک و کارآفرین از تابلوی مغازه به عنوان یک ابزار بازاریابی بهره مند می شوند . در هنگام استفاده از تابلو تبلیغاتی به عنوان ابزاری برای بازاریابی برای ایجاد ارتباطات خلاقانه با کمپین های تبلیغاتی ، خلاقیت یک امر ضروری است. شما می توانید با استفاده از فونت ها ، رنگ ها و مضامین جذاب، روایتی را با تابلوهای تبلیغاتی خود ارائه دهید . یکی از مهم ترین مراحل در تهیه تابلو مغازه، انتخاب یک تابلوسازی حرفه ای و خلاق و تخصیص بودجه ای برای ساخت آن است. نحوه ی محاسبه ی قیمت تابلو مغازه قیمت تابلو مغازه به موارد بسیاری از قبیل،